niedziela, 24 listopada 2013

1.

Chyba nie cieszy mnie to tak jak dawniej.. Nie bawi mnie już wysyłanie listów, oczekiwanie na odpowiedź i częste zaglądanie do skrzynki. Coś umarło, brak już jakichkolwiek chęci do działania i do zdobywania kolejnych podpisów rozwijających kolekcję. - Najprawdopodobniej to właśnie tymi słowami bym odpowiedział, gdyby ktoś jakiś czas temu spytał mnie o moje podejście do kolekcjonerstwa.

Od tamtych dni minęło już dużo czasu, a moje nastawienie zdecydowanie się zmieniło. Nie jest tak, jak było na samym początku, jednak wyraźnie widać poprawę. Zdarza mi się zbierać autografy osobiście, chociaż nie jest to zbyt często zjawisko. A listy? Hmm.. jest tak jak przez kilka poprzednich lat – listów brak. Nie ma czasu na pisanie listów, bo piszę bloga.. Coś za coś. Nie no, ale tak całkiem na serio. W przyszłości może coś wyślę, kto wie.

Założenie tego bloga ma na celu zrobienie czegoś, co spowoduje, że bardziej się skupię na kolekcjonerstwie, spędzę nad nim więcej czasu i będzie mi się chciało dalej w to brnąć. Chcę również podzielić się z Wami częścią mojej skromnej kolekcji. Dodatkowo ten blog może być przydatny dla początkujących kolekcjonerów. Nie wiem jeszcze w jakim stopniu i czy w ogóle będzie, ale przyjmijmy, że tak się stanie. Tak, ten blog na pewno pomoże! Czego jeszcze będzie można tutaj uświadczyć? Co jeszcze mogę zaproponować? Mam kilka pomysłów, ale to później.

Muszę przeprosić za dość ubogą szatę graficzną, a także za logo zrobione w bardzo profesjonalnym programie graficznym. Przy najbliższej okazji mam zamiar to zmienić, ale na razie musi pozostać tak jak jest. 

Nie chce mi się wymyślać tytułów, dlatego będę je tylko numerował. Tak, wiem - to bez sensu.

Tymcza!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz