niedziela, 22 grudnia 2013

8.

Zbliża się koniec roku, więc przydałoby się podsumować ten mijający. Jeśli chodzi o kolekcjonerstwo to myślę, że jest co podsumowywać, bo w sumie kilka ciekawych rzeczy zdarzyło się w 2013. No ale to przy najbliższej okazji, bo teraz nie mam na to za bardzo czasu. Albo nie, czas mam, ale chęci nie ma. Jakoś po Świętach będą, serio. Wiecie, to wymaga dogłębnych analiz, prześledzenia statystyk i w ogóle wszystkiego.

Ostatnimi czasy otrzymałem kilka ciekawych podpisów z wymiany, tutaj jakiś skoczek, tutaj siatkarki, tutaj kilku piłkarzy. Ogólnie było spoko pod tym względem, dlatego też zrobiłem kilka skanów, bo jak wiadomo - skanować trzeba!

No to tak, pisałem już dzisiaj kolejne podsumowanie kolejki Bundesligi, więc tutaj też napiszę o tej lidze. Taki jestem monotematyczny i nudny, a jak! No chociaż nie będzie o samej lidze, ale o jednej z drużyn. 1. FC Nürnberg jest jedyną drużyną w Bundeslidze, która nie wygrała w tej rundzie ani jednego spotkania. Na uwagę zasługuje fakt, że 11 z 17 spotkań tej drużyny kończyło się remisami, no ale zero wygranych?! Normalnie typowa Cisowa.

Tak mi się o nich wspomniało, bo to właśnie podpisy trzech graczy tej drużyny otrzymałem w poprzednim tygodniu z wymiany. Z trójki: Timothy Chandler, Alexander Esswein, Timo Gebraht, tylko ten pierwszy regularnie występuje w pierwszym składzie Norymbergi. No ale każdy z nich rozegrał już trochę spotkań w Bundeslidze i jest rozpoznawalny przez przeciętnego kibica tej ligi. Nie, nie chodzi mi o typowego kibica Dortmundu, którego znajomość ligi niemieckiej ogranicza się do trójki Polaków i Jürgena Kloppa. 



Timothy Chandler rozegrał do tej pory 90 spotkań w Bundeslidze, wszystkie w drużynie z Norymbergi. Do tego wystąpił w 10 razy w barwach reprezentacji USA.


Alexander Esswein w Norymberdze rozegrał 58 meczy i strzelił 6 bramek. Oprócz tego występował w VfL Wolfsburg, FC Kaiserslautern oraz Dynamo Drezno.


Timo Gebhart grał już w TSV 1860 Monachium, VfB Stuttgart oraz właśnie w Norymberdze. Dotychczas rozegrał w Bundeslidze 95 spotkań i strzelił 6 bramek. Niestety na początku tego sezonu nabawił się kontuzji miednicy i już do końca rundy nie pojawił się na boisku.

No i to byłoby na tyle. Notka krótka, jak zawsze. 

Tymcza!

Aaaa.. Wesołych!

3 komentarze:

  1. gratuluję, z tego klubu kojarzę tylko Stępińskiego xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super gratulacje.Jak zawsze zaskakujesz.

    OdpowiedzUsuń