sobota, 1 lutego 2014

14.

Dawno mnie tu nie było, więc pewnie się zastanawialiście czemu nic nie piszę.. Ta, na bank. Sesja i te sprawy, wiecie. Plus oczywiście lenistwo, co poradzić. Okej, to do rzeczy. Miesiąc się skończył, więc pora na jakieś króciutkie podsumowanie.

Początek miesiąca nie zapowiadał się zbyt ciekawie. Chodzi mi głównie o to, że nie robiłem praktycznie nic, by zwiększyć kolekcję. No bo po co? Im mniej tym lepiej. Jednak szybko się zreflektowałem i poszedłem po rozum do głowy. Wysłałem nawet kilka listów! Ten miesiąc przeszedł do historii. Był to miesiąc "... który możemy zapisać we wszelkich możliwych encyklopediach...", jak to mawiał Tomasz Burnos. Tylko, że on mówił o hattricku Cristiano Ronaldo, no ale to nie jest akurat takie ważne.

Oprócz wysyłania listów pozbierałem trochę osobiście. Byłem w Zakopanem, ale to już wiecie, bo już o tym pisałem. Jednak z racji tego, że jestem dość monotematyczny to piszę jeszcze raz - byłem w Zakopanem. Później przyszła odpowiedź na jeden z listów, a w niej kilka ciekawych podpisów. Jednak nie było tego, na który liczyłem najbardziej. Szkoda, może kiedy indziej uda się zebrać osobiście.



Oprócz wyżej wspomnianej wizyty u skoczków, osobiście zbierałem również siatkarzy. Tym razem nie w Kędzierzynie, ale w Bełchatowie. Chociaż nie wiem czy można to nazwać zbieraniem, bo po pierwsze pojechałem tam na mecz, a po drugie ze zbieraniem kiepsko. Chociaż z drugiej strony z tym meczem też kiepsko, bo Zaksa dostała straszne lanie. Jednak wyjazd sam w sobie był udany. Towarzystwo dobre, to i słaby wynik meczu można przeboleć. Tak, podlizuję się. A co do samego zbierania to udało się złapać Andrzeja Wronę, Jędrzeja Maćkowiaka, Nicolasa Uriarte oraz Samuela Tuię.


Aha, bo zapomniałem.. W międzyczasie dostałem jeszcze autografy skoczków. Chociaż nie, nie dostałem, ale wymieniłem za piwo. Tak wiem, nie opłacało mi się.


Wszystkie zdobyte autografy w styczniu (42)

siatkówka (17):
Bołądź, Bartłomiej
Filipowicz, Paweł
Grzechnik, Bartłomiej
Gutkowski, Kamil
Kamiński, Adam
Maćkowiak, Jędrzej
Neroj, Bartłomiej
Ostrowski, Michał
Piovarci, Jozef
Prygiel, Robert
Radomski, Jakub
Stępień, Wojciech
Tuia, Samuel
Uriarte, Nicolas
Wachnik, Jakub
Westphal, Dirk
Wrona, Andrzej

skoki narciarskie (25):
Biegun, Krzysztof
Bijekenov, Kajrat
Dellasega, Roberto
Diethart, Thomas
Freitag, Richard
Korolev, Alexey
Kot, Maciej
Kraus, Marinus
Kubacki, Dawid
Matura, Jan
Miętus, Krzysztof
Niemela, Pekka
Pchelinstsev, Alexey
Pointner, Alexander
Prevc, Peter
Sabirzhan, Muminov
Schuster, Werner
Sokolenko, Konstantin
Stoch, Kamil
Tepes, Jurij
Widhoelzl, Andreas
Zhaparov, Marat
Ziobro, Jan
Zografski, Vladimir
Zupan, Matjaż

Okej, lecę robić skany.

4 komentarze:

  1. 42 autografy w styczniu- gratulacje! Ja również miałam jechać na mecz ZAKSA- Skra, ale biletów już nie było... Za to wczoraj udało mi się coś uzbierać na meczu z Transferem- również podpisy: Andrzeja Wrony i Jędrzeja Maćkowiaka ;) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję liczby zdobytych autografów! szczerze zazdroszczę, bo dostałam tylko 8 listów xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, też chciałbym mieć taki miesiąc :) gratulacje! zapraszam do mnie: http://autografy-mp.blogspot.com/p/wymiana.html dodałem Cię do linków :)

    OdpowiedzUsuń