wtorek, 4 marca 2014

19.

Kolejny miesiąc za nami, tak więc pora na kolejne bardzo krótkie, miesięczne podsumowanie. Krótsze niż przewiduje ustawa.

Niestety w lutym nie miałem okazji zbierać osobiście, mogłem jedynie czekać na odpowiedzi z listów, które wysłałem jakiś czas temu. Nie było ich za dużo, ale za to mam stuprocentową skuteczność. Trzy na trzy, masa.

Wśród podpisów uzyskanych drogą listowną jest podpis, o którym pisałem w poprzednim podsumowaniu, tak więc nie będę musiał już czekać na mecz Zaksy z Radomiem, żeby zdobyć go osobiście. Oprócz tego udało się zdobyć autografy od siatkarek i dzięki temu do kolekcji mogę dodać podpisy m.in. Glinki, Ognjenović, Werblińskiej, Sawickiej itd.


Dodatkowo dostałem kilka podpisów z wymian. A wśród nich podpis złotej medalistki z Soczi Dominique Gisin. Szwajcarska narciarka zdobyła złoto w zjeździe. Co ciekawe, wygrała ex aequo ze słoweńską zawodniczką Tiną Maze. Dziwne, prawda? Rozumiem wygrać o 0.003s, ale mieć zupełnie taki sam czas?! Nie ogarniam.

W lutym do mojej kolekcji przybyły 53 autografy. Jednak aż 12 z nich powtarza się z tymi, które zdobyłem w styczniu, no ale co tam. To nie moja wina, że drugi raz dostałem odpowiedź na jeden list. Nie będę płakał, a autografów przecież nie wyrzucę.

Autografy zdobyte w lutym (53):

piłka nożna (7):
Furman, Dominik
Milik, Arkadiusz
Radović, Miroslav
Rząsa, Tomasz
Teodorczyk, Łukasz
Vrdoljak, Ivica
Wszołek, Paweł

siatkówka (45):
Bednarek-Kasza, Agnieszka
Beier, Heike
Bjelica, Ana
Bołądź, Bartłomiej
Ciaszkiewicz-Lach, Karolina
Czypiruk-Solarewicz, Monika
Filipowicz, Paweł
Gajgał-Anioł, Katarzyna
Glinka-Mogentale, Małgorzata
Grejman, Anna
Grzechnik, Bartłomiej
Gutkowski, Kamil
Horka, Helena
Kamiński, Adam
Kędzierski, Michał
Kooistra, Wytze
Kowalińska, Izabela
Kowalski, Adam
Krzos, Aleksandra
Lis, Małgorzata
Łyszkiewicz, Koleta
Mirek, Joanna
Mróz, Katarzyna
Muhlsteinova, Lucie
Neroj, Bartłomiej
Nikić, Danijela
Ognjenović, Maja
Ostrowski, Michał
Pelc, Sylwia
Piovarci, Jozef
Prokop, Joanna
Prygiel, Robert
Raczyńska, Justyna
Radomski, Jakub
Sawicka, Agata
Sobolska, Dominika
Stępień, Wojciech
Strózik, Natalia
Szymańska, Marta
Trojan, Aleksandra
Wachnik, Jakub
Werblińska, Anna
Westphal, Dirk
Wilk, Dorota
Wójtowicz, Mariola

narciarstwo alpejskie (1):
Gisin, Dominique

Pozdro!

2 komentarze: